junias.blogg.se

Jag heter Junia och det här är min blogg. Jag kommer skriva lite vad jag känner för och vem vet, ni kanske kommer se det som en jävla massa gnäll men vet ni? Ni behöver inte läsa ;) Jag kommer skriva både tråkiga och roliga saker som händer, hänt eller pågår i mitt liv. Have fun! Puss

Sweetiepie!

Publicerad 2014-01-22 11:32:20 i Allmänt

Igår träffade jag Michelle efter jobbet, min lilla sweetiepie :3 Inte träffat henne på en månad :O
Vi snackade massa skit, åt middag (sushi ofc ;D) och shoppade lite. Vi hittade en ny liten butik i centrum som har MASSOR med mobilskal! :D
Jag köpte två nya och så gjorde jag ett eget :) På H&M så köpte jag 3 nya tjocktröjor :)

Sushiiii :D <3


Ett foto på oss från halloween som jag gjorde mobilskalet av. Love you sweetie <3





Kommentarer

Postat av: Michelle

Publicerad 2014-01-22 19:29:15

Älskar dig så mycket!!
Nästa gång vi ses får du följa med mig så ska jag också hitta en bild och trycka ett på oss.. :) du är den bästa jag vet!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela