junias.blogg.se

Jag heter Junia och det här är min blogg. Jag kommer skriva lite vad jag känner för och vem vet, ni kanske kommer se det som en jävla massa gnäll men vet ni? Ni behöver inte läsa ;) Jag kommer skriva både tråkiga och roliga saker som händer, hänt eller pågår i mitt liv. Have fun! Puss

Måndag

Publicerad 2014-04-28 13:37:43 i Allmänt

Kan ju börja med att berätta om helgen :)
I lördags så jobbade jag ju, sen åkte jag hem en snabbis och bytte däck på bilen och tvättade håret innan jag begav mig till Pontus :)
Väl där så duschade jag kroppen och rakade benen då jag hade glömt min rakhyvel där (vilket jag gjorde idag också -.-') Sen åkte vi ner på stan och åt middag på Roslagens Steakhouse, det kostade men det va det värt, åh så gott det va! 😀
När vi kom hem sen så blev det lite chill krök med Sebbe, Louise, Halvard och Malm, riktigt trevligt!
Igår tog vi det bara lugnt hemma och Pontus blev sugen på jordgubbstårta så han gjorde mig sugen bara så att jag skulle åka till Ica för att köpa ingredienser ^^ Klart värt det kan jag ju säga, det va så fruktansvärt gott 😊

Idag är det ju måndag igen, ny vecka och nästan helt oklart över hur den kommer se ut vilket är SJUKT irriterande!
Jobbar just nu så tog bilen från Pontus i morse vilket va skönt och imorgon ska jag jobba natt igen och det är det ända jag vet om denna vecka. Vet också att jag ska jobba i helgen men vet inte om det blir dagar eller nätter och det är det som är jätte irriterande -.-'



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela