junias.blogg.se

Jag heter Junia och det här är min blogg. Jag kommer skriva lite vad jag känner för och vem vet, ni kanske kommer se det som en jävla massa gnäll men vet ni? Ni behöver inte läsa ;) Jag kommer skriva både tråkiga och roliga saker som händer, hänt eller pågår i mitt liv. Have fun! Puss

Tisdag

Publicerad 2014-04-15 12:09:17 i Allmänt

Hallå :)
Det blev en helt okej natt på jobbet i söndags, inte bra men inte dålig heller :)
När jag slutade igår så åkte jag ju till Pontus, va här vid 10:30 och då ringde jag och väckte honom istället för att ringa på och då va jag inte ett dugg trött längre ^^
Vi låg och mös ett tag och sen så duschade jag vilket va sååå skönt! Underbart att vara tillbaka här och bara ta det lugnt med pojken och kunna pussa på honom när jag vill :3
Jag la mig och sov i en timma vid 17, då hade jag varit uppe i 23 timmar, sen va jag vaken i 7 timmar till xD
Kan ju bara säga att jag sov fruktansvärt gott i natt alltså :P
 
Idag har jag inte gjort så mycket än, bara ätit frukost och druckit kaffe typ, får se vad dagen bjuder på. Men tror inte det blir så mycket mer än att ta det lugnt hemma, jag är fortfarande ganska trött så...
Nu blir det en till kopp kaffe! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela