junias.blogg.se

Jag heter Junia och det här är min blogg. Jag kommer skriva lite vad jag känner för och vem vet, ni kanske kommer se det som en jävla massa gnäll men vet ni? Ni behöver inte läsa ;) Jag kommer skriva både tråkiga och roliga saker som händer, hänt eller pågår i mitt liv. Have fun! Puss

Söndag

Publicerad 2014-04-13 22:36:02 i Allmänt

Ännu en dag har kommit och gått, och jag sov bort praktiskt taget hela :p
Somnade vid 9 och sov till 18. Dem timmarna va väl behövliga efter nätterna jag haft :)
Nu sitter jag på jobbet igen, sista natten! 10 timmar till och sen får jag mitt liv tillbaka :D Och jag ber till gud om att få en lugn natt nu så att min hjärna inte blir helt förstörd!

När jag slutar imorgon så åker jag iallafall direkt till Pontus som jag inte träffat på hela veckan! :D Saknar honom så ♥
Sen är jag ledig fram till fredag kväll också så det är skönt :)
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela