junias.blogg.se

Jag heter Junia och det här är min blogg. Jag kommer skriva lite vad jag känner för och vem vet, ni kanske kommer se det som en jävla massa gnäll men vet ni? Ni behöver inte läsa ;) Jag kommer skriva både tråkiga och roliga saker som händer, hänt eller pågår i mitt liv. Have fun! Puss

KÖRKORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D

Publicerad 2014-04-24 08:42:00 i Allmänt

Jag klarade det!!!!!!!!!!
Är helt jävla överlycklig! Kan inte fatta att det faktiskt är sant :D
Det känns så jävla sjukt.... Lilla jag liksom (Som ändå kunnat ta det i snart 3 år)
Känslan är helt obeskrivlig, när det stog där på skärmen att jag va godkänd på teorin...
Jag har hela mitt liv haft jätte stora problem med prov, jag pluggar och allting sitter hemma. Men så fort jag faktiskt ska börja skriva så försvinner allt, världens blackout. Jag va livrädd för att det skulle hända, men när det dök upp där på skärmen "Godkänd" kunde jag knappt tro det. Det va helt underbart! Inte dem bästa poängen, 55/65 och 52 va godkänt men jag klarade det, det ända som räknas (iallafall för mig).
Och sen uppkörningen, personligen tror jag inte att jag skulle ha kunnat gjort så mycket bättre ifrån mig i en bil jag aldrig kört så att bli godkänd där med, det va... Alldeles alldeles underbart!
Speciellt då jag redan hade klarat teorin, då vet man ju redan när man sätter sig i bilen att klarar jag det här nu, då har jag körtkort. Och jag klarade det, jag har körkort.... Känns fortfarande lika sjukt att säga/skriva det :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela