junias.blogg.se

Jag heter Junia och det här är min blogg. Jag kommer skriva lite vad jag känner för och vem vet, ni kanske kommer se det som en jävla massa gnäll men vet ni? Ni behöver inte läsa ;) Jag kommer skriva både tråkiga och roliga saker som händer, hänt eller pågår i mitt liv. Have fun! Puss

Dop

Publicerad 2014-08-25 20:10:38 i Allmänt

Jag är ju hemsk, verkligen...
Men det är liksom så sällan någonting händer så vet inte vad jag ska skriva :/
I helgen va jag iallafall på dop, mitt senaste kusinbarn som kom i april. En riktigt söt liten tös som fick namnet Linnéa :3
Det va lite tråkigt i kyrkan när prästen babblade på om dopets uppkomst men annars så va det trevligt och mysigt :)



Mina kusiner Emilie & Carro, Emilie är Linnéas mamma och Carro blev gudmor



Carro och Linnéa



Emilie och hennes sambo Andreas

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela