junias.blogg.se

Jag heter Junia och det här är min blogg. Jag kommer skriva lite vad jag känner för och vem vet, ni kanske kommer se det som en jävla massa gnäll men vet ni? Ni behöver inte läsa ;) Jag kommer skriva både tråkiga och roliga saker som händer, hänt eller pågår i mitt liv. Have fun! Puss

Då va det dags igen...

Publicerad 2014-04-29 22:24:05 i Allmänt

Dags att jobba natt igen, har precis påbörjat min första kopp kaffe ☺
Nu va det ett tags sen jag jobbade natt, enda nätterna som va lediga förra veckan va precis när jag skulle ha uppkörning så dem kunde jag ju inte ta ^^
Men jag hoppas på att kunna byta mina dagpass i helgen till natt, men har inte fått svar på om det går än 😑

Tyvärr lär denna natt kännas väldigt lång då jag varit uppe sen 10, kunde verkligen inte sova längre 😕
Idag har jag varit och handlat med mamma och Viola och sen har jag varit till posten och hämtat ut mitt körkort! 😄
Annars har jag bara tagit det lugnt och kollat på Vampire Diaries ☺

Kanske skriver senare, annars får ni nog höra hur död jag känner mig imorgon ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela