junias.blogg.se

Jag heter Junia och det här är min blogg. Jag kommer skriva lite vad jag känner för och vem vet, ni kanske kommer se det som en jävla massa gnäll men vet ni? Ni behöver inte läsa ;) Jag kommer skriva både tråkiga och roliga saker som händer, hänt eller pågår i mitt liv. Have fun! Puss

Kräftis!

Publicerad 2014-08-31 19:09:28 i Allmänt

Kräftskiva igår då, hur kul som helst!
Åt gott, trevligt sällskap, spelade ölkubb, lekte "under hökens vida vingar". Vi spelade beer pong också, även jag va med och mitt lag vann! Mot Pontus (som typ alltid vinner)! Och jag satte faktiskt en av bollarna, Pontus satte 0 xD

Idag har det bara varit chill, kollat på Bones, sovit och ätit pizza. Typisk bakis-dag liksom ^^





Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela