junias.blogg.se

Jag heter Junia och det här är min blogg. Jag kommer skriva lite vad jag känner för och vem vet, ni kanske kommer se det som en jävla massa gnäll men vet ni? Ni behöver inte läsa ;) Jag kommer skriva både tråkiga och roliga saker som händer, hänt eller pågår i mitt liv. Have fun! Puss

6 månader

Publicerad 2014-04-20 19:37:09 i Allmänt

Idag har jag och Pontus varit tillsammans i 6 månader och det har nog varit dem bästa 6 månaderna i mitt liv :)
Han är så underbar, omtänksam och kärleksfull <3
Det känns så konstigt att det redan gått 6 månader sen vi blev tillsammans, känns som att det va igår typ. Tiden har gått så fort! :O
Men samtidigt känns det som att vi varit tillsammans mycket längre då vi är så säkra i varandra och vart vi har varandra :)

Tillfället firades iallafall med att vi gick ut och åt favoritmaten, Kina restaurang!!! :D
Det va jätte gott och super mysigt :3






Kommentarer

Postat av: Michelle

Publicerad 2014-04-20 21:24:42

Grattis gullisar!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela