junias.blogg.se

Jag heter Junia och det här är min blogg. Jag kommer skriva lite vad jag känner för och vem vet, ni kanske kommer se det som en jävla massa gnäll men vet ni? Ni behöver inte läsa ;) Jag kommer skriva både tråkiga och roliga saker som händer, hänt eller pågår i mitt liv. Have fun! Puss

Sista fredagen

Publicerad 2014-08-29 20:49:21 i Allmänt

Sista fredagen på sommaren, det har gått så himla fort! Kan inte fatta att den redan är slut 😱
Dagen har iallafall varit chill, tog en promenad till Mekonomen och köpte lås bultar till bilen. På kvällen så spelade vi minigolf och gick och åt med Sebbe, Louise och Halvard :)
Nu ska vi bara ta det lugnt hemma med en film och ladda upp för morgondagen då kräftskiva står på schemat! 😄





Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela