junias.blogg.se

Jag heter Junia och det här är min blogg. Jag kommer skriva lite vad jag känner för och vem vet, ni kanske kommer se det som en jävla massa gnäll men vet ni? Ni behöver inte läsa ;) Jag kommer skriva både tråkiga och roliga saker som händer, hänt eller pågår i mitt liv. Have fun! Puss

Ikea

Publicerad 2014-08-28 17:35:36 i Allmänt

Åh, älskade Ikea! Det är så underbart ♥
Åkte dit igår med Viola, hon bjöd på middag och sen gick vi runt massa. Hon va på jakt efter en ny säng och jag va chaufför 😊
Det blev ju lite saker till mig själv också såklart, 2 påslakan set, 2 plastlådor till förvaring och 3 små kaktusar i lila krukor 😄
Efter åkte jag till Pontus, så skönt att få träffa min älskling igen! Och i fler dagar än 2 för ovanlighetens skull, jobbar inte förrän måndag natt nu ☺

Nu är det dags för middag, det blir pannkakor :3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela