junias.blogg.se

Jag heter Junia och det hÀr Àr min blogg. Jag kommer skriva lite vad jag kÀnner för och vem vet, ni kanske kommer se det som en jÀvla massa gnÀll men vet ni? Ni behöver inte lÀsa ;) Jag kommer skriva bÄde trÄkiga och roliga saker som hÀnder, hÀnt eller pÄgÄr i mitt liv. Have fun! Puss

Fredag

Publicerad 2014-05-30 20:35:54 i AllmÀnt

Ledig helg!!!!! SĂ„ underbart 😀
Idag har jag varit i TĂ€by C och Ă€tit lunch pĂ„ Hong Kong med underbara Jocke. Sen sĂ„ hade mina klĂ€dpaket kommit sĂ„ vi Ă„kte hem till mig. Drack kaffe och snackade lite skit 😊
Sen kom Oskar ocksÄ vilket va jÀtte kul dÄ vi inte setts sen London xD

Nu har jag kommit till Pontus och vet inte riktigt vad vi ska hitta pĂ„. Vi fĂ„r se vad kvĂ€llen och resten av helgen har att bjuda pĂ„ â˜ș





Kommentarer

Kommentera inlÀgget

Publiceras ej

Senaste inlÀggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela