junias.blogg.se

Jag heter Junia och det här är min blogg. Jag kommer skriva lite vad jag känner för och vem vet, ni kanske kommer se det som en jävla massa gnäll men vet ni? Ni behöver inte läsa ;) Jag kommer skriva både tråkiga och roliga saker som händer, hänt eller pågår i mitt liv. Have fun! Puss

Kista och middag

Publicerad 2014-01-23 23:42:00 i Allmänt

Idag har jag varit i Kista, åkte dit för att göra 2 buketter. Blev nämligen tillfrågad för ett tag sen om jag ville göra dem till två gamla styrelsemedlemmar som skulle tackas av i min mammas förening, och det gjorde jag så gärna :)
Varför jag åkte just till Kista va för att jag hade nästan all min praktik i gymnasiet där så misstänkte att dem skulle gå med på att jag gjorde dem. Underbara brudar som jobbar där :)
Som tack blev jag bjuden på middagen som dem skulle ha, 3-rätters inkl. dryck och kaffe. Behövde inte betala ett öre ;D
Hade jätte trevligt! :)

Nu sitter jag på bussen påväg hem. Kommer lägga mig på en gång och hoppas verkligen att jag somnar direkt, är jätte trött och ska upp och jobba imorgon, jihoo! -.-'
Allt bra tur att jag får jobba med fina Maj-Lis :) <3


Glömde fota huvudrätten men varmrätten bestod av stekt oxfilé, potatisgratäng, rödvinssås och stekta grönsaker. Supergott!


Efterrätten, glass och jordgubbar. Det kan ju aldrig gå fel med det liksom :D




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela