junias.blogg.se

Jag heter Junia och det här är min blogg. Jag kommer skriva lite vad jag känner för och vem vet, ni kanske kommer se det som en jävla massa gnäll men vet ni? Ni behöver inte läsa ;) Jag kommer skriva både tråkiga och roliga saker som händer, hänt eller pågår i mitt liv. Have fun! Puss

Godmorgon!!

Publicerad 2014-01-26 13:10:19 i Allmänt

Somnade som en stock igår! Mitt under massagen xD
Sov som en prinsessa hela natten och det va såååå skönt! :D

Åt faktiskt ordentligt med frukost idag, två kokta ägg och två mackor :)
Nu är älsklingen iväg och kollar på en bandy match, jag orkade inte följa med den här gången så jag stannar hemma och kollar på Greys och går runt i min fina morgonrock :)

Pontus skulle tänka ut vad vi skulle äta till middag och köpa med sig det hem så jag är lite nyfiken på vad det kommer bjudas på ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela