junias.blogg.se

Jag heter Junia och det här är min blogg. Jag kommer skriva lite vad jag känner för och vem vet, ni kanske kommer se det som en jävla massa gnäll men vet ni? Ni behöver inte läsa ;) Jag kommer skriva både tråkiga och roliga saker som händer, hänt eller pågår i mitt liv. Have fun! Puss

Dagen efter

Publicerad 2014-01-25 23:13:27 i Allmänt

Snacka om att man va död i morse asså! Kom hem halv 2, somnade strax innan 3 typ, vaknade stup i kvarten hela natten och klockan ringde halv 8. Tack och lov hade världens bästa pappa gått med på att köra en till jobbet så att jag kunde få sova så länge! :D <3
Va helt död på jobbet hela dagen men det va absolut värt det! Hade hur kul som helst igår!!! Och söta Pontus sjöng tom karaoke med mig! :O

Känner mig ju väldigt tjock idag asså, donken till lunch, pizza till middag och lite chips xD
Nu sitter vi på bussen påväg till Norrtälje, och när vi kommer fram kommer jag få en helkropps massage :D


Jag och fina Madde <3


Jag och min älskling <3




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela