junias.blogg.se

Jag heter Junia och det här är min blogg. Jag kommer skriva lite vad jag känner för och vem vet, ni kanske kommer se det som en jävla massa gnäll men vet ni? Ni behöver inte läsa ;) Jag kommer skriva både tråkiga och roliga saker som händer, hänt eller pågår i mitt liv. Have fun! Puss

Zombie?

Publicerad 2014-04-09 08:48:27 i Allmänt

Nej, inte riktigt kanske men trött är jag ^^
Sitter på bussen påväg hem nu och jag lär slockna så fort jag lägger huvudet mot kudden då jag nu har varit vaken i 22 timmar! xD
Men det va inte lika svårt att jobba natt som jag trodde att det skulle vara så det är riktigt skönt :)

Nu säger jag godnatt! Vilket är första gången under mitt snart 21-åriga liv som jag säger godnatt efter klockan 6 på morgonen xD

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela