junias.blogg.se

Jag heter Junia och det här är min blogg. Jag kommer skriva lite vad jag känner för och vem vet, ni kanske kommer se det som en jävla massa gnäll men vet ni? Ni behöver inte läsa ;) Jag kommer skriva både tråkiga och roliga saker som händer, hänt eller pågår i mitt liv. Have fun! Puss

Söndag

Publicerad 2014-04-06 23:12:09 i Allmänt

Godkväll alla glada! :D
Själv är jag inte så jätte glad... Eller, glad är jag men trött som fan xD
Sov 6 ynka timmar inatt och tvungen att gå upp 6:45 för att jag skulle jobba :/
Skönt iallafall att jag jobbade med Maj-Lis :) Och när jag slutade fick jag äntligen åka och träffa min efterlängtade Pontus!!!! :D ♥
Vi har inte gjort så mycket, myst och sett på film. Ingen av oss orkade göra middag så vi gick till Esplanaden och åt (tjockiiis!!! åt ju donken till lunch)

Som sagt är jag jätte trött då jag haft jobb helg, 14-timmars i fredags, 7-timmars igår och 5 idag och jag kan inte gå och lägga mig än :(
Ska jobba natt den här veckan så måste vända dygnet, tack och lov så har jag imorgon på mig också då jag inte börjar förrän tisdag natt :)

Nu får vi se vad jag hittar på!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela