junias.blogg.se

Jag heter Junia och det här är min blogg. Jag kommer skriva lite vad jag känner för och vem vet, ni kanske kommer se det som en jävla massa gnäll men vet ni? Ni behöver inte läsa ;) Jag kommer skriva både tråkiga och roliga saker som händer, hänt eller pågår i mitt liv. Have fun! Puss

Skor

Publicerad 2014-04-12 03:09:30 i Allmänt

Jag älskar skor. Prova, köpa och använda. Den känslan när man köper nya skor och första gången man använder dem är obetalbar <3
Det är ett under att jag inte äger fler än vad jag gör xD
Köpte ett par nya gympaskor i förrgår och ikväll är första gången jag har dem, är helt kär :3
Måste tyvärr säga farväl till mina forna favoriter som varit med mig i 5 år, och dem va från Skopunkten (!!!!) :(
Men jag är extremt förtjust i mina nya, dem har tom en upphöjning för hålfoten :D
Dessa skönheter kommer från XXL i Arninge för 499:-


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela