junias.blogg.se

Jag heter Junia och det här är min blogg. Jag kommer skriva lite vad jag känner för och vem vet, ni kanske kommer se det som en jävla massa gnäll men vet ni? Ni behöver inte läsa ;) Jag kommer skriva både tråkiga och roliga saker som händer, hänt eller pågår i mitt liv. Have fun! Puss

Nu kör vi!

Publicerad 2014-04-09 22:24:48 i Allmänt

Sitter på jobbet och har precis påbörjat mitt andra natt pass, 10 timmar till ba! :D
Sov i 6 timmar när jag kom hem i morse och jag hade rätt, somnade direkt när jag la huvudet på kudden ^^

Jag håller förresten på att göra ett fotoalbum! :D
Tänkte göra en fotovägg först men fotona ville inte sitta uppe så det fick bli ett album istället :)
Köpte ett spiralblock men blanka lite tjockare papper och massa pynt så gjorde jag en fin framsida och är nu i full färd med att få in alla ca 180 bilder xD

Såhär ser framsidan ut än så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela