junias.blogg.se

Jag heter Junia och det här är min blogg. Jag kommer skriva lite vad jag känner för och vem vet, ni kanske kommer se det som en jävla massa gnäll men vet ni? Ni behöver inte läsa ;) Jag kommer skriva både tråkiga och roliga saker som händer, hänt eller pågår i mitt liv. Have fun! Puss

Middag

Publicerad 2014-04-11 19:10:25 i Allmänt

Idag lagade jag lasagne till middag och det blev så mycket godare än förra gången jag gjorde det! Har bara gjort det en gång tidigare och det blev jätte torrt för det va alldeles för lite sås (trots att jag gjorde efter recept). Den här gången dubblade jag receptet på sås och då blev det massa över istället xD
Gott blev det iallafall så jag är nöjd :)

Jag ska jobba i natt igen och jag har ingen aning om vad jag ska göra fram tills dess :/ Har redan diskat allting också...

Det ända jag vet är att jag nu ska göra en kopp kaffe! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela