junias.blogg.se

Jag heter Junia och det här är min blogg. Jag kommer skriva lite vad jag känner för och vem vet, ni kanske kommer se det som en jävla massa gnäll men vet ni? Ni behöver inte läsa ;) Jag kommer skriva både tråkiga och roliga saker som händer, hänt eller pågår i mitt liv. Have fun! Puss

Äntligen!!!

Publicerad 2014-04-10 22:46:53 i Allmänt

Fick bästa väckningen idag! :D
Mamma kom upp på rummet och väckte mig försiktigt med kaffe på sängen som min lillasyster hade bryggt och en present! Kan det bli bättre eller?? :D
Min present bestod av en nål till en skivspelare :)
Det är nämligen så att när min morfar dog för 7 år sen så frågade jag om jag kunde få hans LP-skivor, min mamma och morbror sa ja men sen så slängde min morbror spelaren och förstärkaren (för det skulle ju vara så rimligt att en 13-åring ägde det) men jag fick istället mammas gamla :)
Vi skulle bara hitta dem först, mamma visste också att nålen va sönder så hon och pappa skulle köpa en ny. Spelaren hittades för 3-4 år sen, den nya nålen fick jag idag då mamma hade hittat en hemma hos sig, och sen hittade vi förstärkaren idag också! :D
Så 7 år efter att jag fick alla skivor ska jag äntligen få lyssna på dem igen!!! Jag är överlycklig :D
Speciellt då en av skivorna har min morfar varit med och spelat in då han va musiker och den har jag aldrig hört :3


Man blir ju bara så glad :3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela