junias.blogg.se

Jag heter Junia och det här är min blogg. Jag kommer skriva lite vad jag känner för och vem vet, ni kanske kommer se det som en jävla massa gnäll men vet ni? Ni behöver inte läsa ;) Jag kommer skriva både tråkiga och roliga saker som händer, hänt eller pågår i mitt liv. Have fun! Puss

Helg!!!

Publicerad 2013-11-01 11:58:31 i Allmänt

Åh vad länge jag längtat efter denna fredag!!!! Går inte att beskriva :D
Än så länge och några timmar till är jag fast på jobbet men sen bär det av till Norrtälje! Både ikväll och imorgon blir det halloween fest på Mobergs, är as taggad! Kommer bli så grymt!
Ikväll är jag där med Pontus, Michelle och Matullan och imorgon drar jag och Pontus dit med massa av hans kompisar :)
Så skönt att jag sen är ledig i några dra till så att jag kan ligga hemma och bara mysa och ta det lugnt med min älskling :3

Tagga gääääärnet!!!!!! :D :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela