junias.blogg.se

Jag heter Junia och det här är min blogg. Jag kommer skriva lite vad jag känner för och vem vet, ni kanske kommer se det som en jävla massa gnäll men vet ni? Ni behöver inte läsa ;) Jag kommer skriva både tråkiga och roliga saker som händer, hänt eller pågår i mitt liv. Have fun! Puss

Bowling!

Publicerad 2013-11-10 08:21:00 i Allmänt

Dem ändrade planerna blev middag på Tegel och bowling med finisarna Jocke, Felicia och Pontus! :D <3
Hade hur kul som helst! Och sist kom jag inte heller :D
Fick hela 3 strikes! Fast Jocke och Pontus fick 10000 var, Jocke vann och Pontus kom 2:a, Felicia kom sist men fick ändå 1 strike :)

Idag är det 14-timmars pass som står på schemat. Sov jätte dåligt inatt så det lär gå segt men det ska nog gå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela