junias.blogg.se

Jag heter Junia och det här är min blogg. Jag kommer skriva lite vad jag känner för och vem vet, ni kanske kommer se det som en jävla massa gnäll men vet ni? Ni behöver inte läsa ;) Jag kommer skriva både tråkiga och roliga saker som händer, hänt eller pågår i mitt liv. Have fun! Puss

Älskade helg!

Publicerad 2013-11-16 00:26:43 i Allmänt

Va ju jobb idag som sagt, inte lika död som jag trodde. Fick sova hela natten igenom, lite mer än 7 timmar :D
Det gjorde ju dock inte så stor skillnad, va ungefär lika trött som igår men det gick bra :)
Efter jobbet blev det dejt med finaste Michelle! Middag på stammis stället som vanligt (New Hong Kong i Täby, testa om ni inte gjort det!) Sen så tog vi varsin chai latte på Espresso House och shoppade lite (eller jag shoppa) det blev en ny pyjamas och två nya bh:ar :D
Dem tänker jag inviga efter min äckliga behandling... Sen blev det ju som vanligt en hel del skit snack under eftermiddagen/kvällen ^^
När jag kom hem så kollade jag lite på Greys och nu tänkte jag lägga mig och sova :)

Imorgon börjar saneringen -.-'





Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela