junias.blogg.se

Jag heter Junia och det här är min blogg. Jag kommer skriva lite vad jag känner för och vem vet, ni kanske kommer se det som en jävla massa gnäll men vet ni? Ni behöver inte läsa ;) Jag kommer skriva både tråkiga och roliga saker som händer, hänt eller pågår i mitt liv. Have fun! Puss

Goder afton!

Publicerad 2013-01-03 21:59:05 i Allmänt

Har pratat med Jocke nu... Han hade skickat ett jävla sms igår men det ville inte komma fram xD
Han känner ingenting än och är inte heller redo för ett förhållande men ingenting är förstört. 
Vi är vänner och kommer fortsätta umgås och snacka precis som vanligt. Det är jätte skönt :)
Tycker om att vara med honom. Jag kan verkligen vara mig själv helt och hållet, göra vad som helst, säga vad som helst. Bara vara... Och det är inte många jag kan vara så med, tjejej som killar.
Just nu är livet bara så bra. Vet ju inte ens själv om jag vill ha ett förhållande än xD
 
Puss & Kram, Skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela