junias.blogg.se

Jag heter Junia och det här är min blogg. Jag kommer skriva lite vad jag känner för och vem vet, ni kanske kommer se det som en jävla massa gnäll men vet ni? Ni behöver inte läsa ;) Jag kommer skriva både tråkiga och roliga saker som händer, hänt eller pågår i mitt liv. Have fun! Puss

7/1

Publicerad 2013-01-07 12:33:50 i Allmänt

Hejsan!
Har jobbat heeeela helgen så har inte kunnat uppdatera någonting.

Idag vaknade jag halv 12, kändes så jävla bra att få sova ut ordentligt :)
Snart ska jag åka och våldgästa Jocke, ska låna hans dusch och tvättmaskin då jag ligger lite minus på dem fronterna xD
Sen HOPPAS jag verkligen att det blev någon tårta över hos honom igår, den lät så himla god! :D
Nej, nu måste jag börja röra på mig
 
Puss & Kram, Skumbanan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela