junias.blogg.se

Jag heter Junia och det här är min blogg. Jag kommer skriva lite vad jag känner för och vem vet, ni kanske kommer se det som en jävla massa gnäll men vet ni? Ni behöver inte läsa ;) Jag kommer skriva både tråkiga och roliga saker som händer, hänt eller pågår i mitt liv. Have fun! Puss

3/1 2013

Publicerad 2013-01-03 14:50:16 i Allmänt

Hallå!
Hade super mysigt med Michelle igår! Vi hade tänkt att åka till Täby och käka på Hong Kong där men jag behövde köpa bh:ar så vi bestämde oss för att vara i stan istället.
Började med att gå och käka på Bamboo Palace och sen gick vi runt och kollade på kläder. Hittade två par byxor som va hur sköna som helst! Ett par klar röda och ett par klar blå :) Sen blev det 4 linnen och en ny jacka. Hittade ingen bh alls xD Får dra till Täby och kolla runt lite någon dag...
 
Idag lär jag inte göra annat än att slappa och kolla på O.C, det va hur länge sen som helst :3
 
Igår kväll la jag också alla korten på bordet med killen jag gillar.
Berättade att jag gillar honom och att jag inte velat säga något för att det inte verkat som att han gillar mig och för att jag inte velat riskera att förstöra våran vänskap. Han har inte sagt något än... Jag är rätt så nervös alltså xD Jag kan leva med att han inte gillar mig, det är inte ens svårt liksom. Jag vill bara inte förlora min vän :(
 
Vi får se vad som händer med det hela helt enkelt
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela