junias.blogg.se

Jag heter Junia och det här är min blogg. Jag kommer skriva lite vad jag känner för och vem vet, ni kanske kommer se det som en jävla massa gnäll men vet ni? Ni behöver inte läsa ;) Jag kommer skriva både tråkiga och roliga saker som händer, hänt eller pågår i mitt liv. Have fun! Puss

2/1 - 2013

Publicerad 2013-01-02 10:26:04 i Allmänt

Hej!

Det nya året har börjat... Jag kan inte ens avgöra om det är på ett bra eller dåligt sätt.
Vill vara där jag är men hjärnan säger att jag borde låta bli :/
 
Idag ska jag iallafall träffa min älskade Michelle! Känns så jävla skönt att trots allt som tidigare hänt mellan oss så är det fortfarande vi. Att våran vänskap gick att räddas, att vi kommit ut på andra sidan 10x starkare än någonsin och med en riktigt bra kontakt igen. 'Brothers fight, but there still brothers'
 
Vi ska iallafall in till stan och käka och shoppa lite, kommer bli mysigt :3
Lite senare idag tänker jag nog lägga upp dem få bilderna som togs på nyår!
 
Puss & Kram, Skumbanan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela