junias.blogg.se

Jag heter Junia och det här är min blogg. Jag kommer skriva lite vad jag känner för och vem vet, ni kanske kommer se det som en jävla massa gnäll men vet ni? Ni behöver inte läsa ;) Jag kommer skriva både tråkiga och roliga saker som händer, hänt eller pågår i mitt liv. Have fun! Puss

16/1

Publicerad 2013-01-16 18:31:44 i Allmänt

Hallå!
Just nu suger livet...
Jag lider av hög ämnesomsättning, VÄLDIGT hög. Resultat; underviktig i stort sett hela mitt liv och jag kan inte göra något åt det. Det är ett väldigt ovanligt kroppskomplex, att alltid vara underviktig och väldigt smal. Ett kroppskomplex som jag aldrig ens har hört nämnas...
Men jag har det, alltid haft det. Men för ca 2,5 år sedan blev jag normalviktig för första gången i mitt liv, och jösses vad lycklig jag va. Nu däremot, jag är underviktig igen. 
Det känns skit, mår så dåligt över det. Och det finns ingen jag kan prata om det med heller...
Alla mina kompisar tycker jag är dum i huvudet. Varför går jag runt och mår dåligt över att vara smal liksom? Jag har typ deras drömkropp. Den ända jag kan prata om det med är Michelle, hon är den ända som inte tycker att jag är dum i huvudet, till och med min familj tycker att jag är det...
Michelle förstår, lyssnar, låter mig skjälpa ur mig allting jag tycker om min kropp, och hon dömmer mig inte för det. Hon är bäst <3
 
Sen är jag tillbaka hos pappa nu, och det verkar inte som att Jocke vill prata med mig heller... Har försökt börja en konversation men får ingen respons what so ever. Känns jätte jobbigt... Speciellt då jag glömde några saker hos honom. Men jag glömde också lämna hans hemma nycklar när jag gick så funderar på att åka dit imorgon och hämta sakerna, lämna nycklarna och så kan han få höra av sig. Vilket jag tvivlar på kommer hända -.-'
 
Aja... Life sucks, just deal with it...
Puss & Kram, Skumbanan <3

Kommentarer

Postat av: Michelle

Publicerad 2013-01-16 19:22:34

älskar dig, alltid <3

Svar: Älskar dig också <3
junias.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela