junias.blogg.se

Jag heter Junia och det här är min blogg. Jag kommer skriva lite vad jag känner för och vem vet, ni kanske kommer se det som en jävla massa gnäll men vet ni? Ni behöver inte läsa ;) Jag kommer skriva både tråkiga och roliga saker som händer, hänt eller pågår i mitt liv. Have fun! Puss

12/1

Publicerad 2013-01-12 12:09:21 i Allmänt

Hallå!
 
Helgen börjar ju bra kan man lugnt säga :)
Igår va med hemma hos Maj-Lis och lekte teknik-nissa igen. Sen åkte jag hem till Jocke och vi gav oss iväg till hans syrra och spelade lite TP och drack vin (inte Jocke eftersom han körde, men vi andra) så super vuxenpoäng till oss! ;D
Idag ska jag leka matte-lärare isdtället, Michelle är påväg hit så ska jag hjälpa henne. Sen ska vi glo på OC, färga hår och fixa oss ovh ikväll belönar vi oss själva med att gå ut och dansa! :D Kommer bli awesome, men imorgon lär man ju vara helt död ^^
 
Nu ska jag gå och möta Michelle!
Puss & Kram, Skumbanan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela