junias.blogg.se

Jag heter Junia och det här är min blogg. Jag kommer skriva lite vad jag känner för och vem vet, ni kanske kommer se det som en jävla massa gnäll men vet ni? Ni behöver inte läsa ;) Jag kommer skriva både tråkiga och roliga saker som händer, hänt eller pågår i mitt liv. Have fun! Puss

10/1

Publicerad 2013-01-10 17:58:19 i Allmänt

Hallå!
Just nu så känns det som att allt håller på att gå åt helvete...
Umgås fortfarande med Jocke och det är underbart. Trivs så bra med honom och han är verkligen min räddare i nöden just nu...
För lite mer än en månad sen gjorde jag en deal med min bror. Han skulle sluta med droger, och om han inte lyckades själv så fick jag tillåtelse att skriva in honom på något rehab typ. Och här börjar problemen.
Så vitt jag vet har han inte använt droger sen dess, det har inte märkts iallafall. Men igår så såg jag honom i centrum, och det såg ut som att han rökte på. Tyvärr har jag inga bevis och jag är ju inte helt säker så jag kan inte göra något åt det. Sen åkte jag hem till pappa för att hämta min dator innan jag åker tillbaka till Jocke.
Medans jag är där så kommer Gabbe hem och han, jag, pappa och Viola sitter i matsalen och pratar lite om allt möjligt. Sen börjar ju självklart jag och Gabbe att bråka, han kallar mig slampa, hora, säger att jag är helt dum i huvudet som låter Jocke utnyttja mig.
Hallå?!? Han utnyttjar inte mig för 5 öre! Vi tycker om att vara med varandra och trivs i varandras sällskap. Ja, vi har sex ibland (ganska ofta) men bara om båda vill?? Han skulle inte ens försöka ha sex med mig om jag inte ville! Och om någon utnyttjar någon så är det fan jag som utnyttjar honom med tanke på att han har massa saker jag vill ha men jag har inget han vill ha. Förutom ett fint bankkonto men han vägrar ta emot pengar från mig så...
 
Nej, så jag har ingen lust att vara hemma hos pappa just nu med risk för att stöta på Gabbe. Och då låter snälla söta Jocke mig vara hos honom över helgen, trots att han för det mesta inte kommer vara där :)
Så jag ska hem till pappa en snabbas imorgon för att hämta lite snyggare kläder då jag känner att jag MÅSTE ut och dansa. Sen gör Michelle mig sällskap.
Vi gör en heldag utav det genom att jag hjälper henne med hennes matte, hon färgar mitt hår, vi glor lite på O.C och sen drar vi till Tivoli och dansar järnet! :D
 
Nu måste jag fortsätta jobba! 
Puss & Kram, Skumbanan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela